25 fajnych fryzur dla mężczyzn

Z każdym dniem fryzjerzy i styliści stają się coraz bardziej kreatywni.

Chodzi o to, aby wyglądać fajnie, a krótkie fryzury po prostu tego nie zrobią.



Obejrzyj te zdjęcia 25 fajnych fryzur dla mężczyzn, aby zobaczyć, co mamy na myśli.

Żaden z tych wyglądów nie jest taki sam stary, tak samo stary. Teraz chodzi o to, aby włosy zaczęły działać. Rozumiemy przez to, że fryzjerzy i styliści używają dodatkowej długości do tworzenia fajnych kształtów, kontrastów i ruchu.

25. Teksturowane Pomp + Mid Fade

agusbarber__ i fajna męska fryzura z ruchem na górze



I fryzjer

Pompadour to wszechstronna fryzura. Ta fajnie teksturowana wersja jest daleka od oryginału w stylu vintage greaser, z matowym wykończeniem, zdefiniowanymi sekcjami włosów i blaknięciem na średnim poziomie. Jedna z najfajniejszych fryzur dla mężczyzn w tym roku.



24. Messy Spikes

barbersofbt45_ i długie teksturowane włosy na górze

Fryzjerzy BT45

Kolczaste włosy dla facetów przeszły długą drogę, pozostawiając szorstki żel do włosów w przeszłości. Chodzi o wysokość bez widocznego produktu. Jak to możliwe? Zaczyna się od suszarki.



23. Wavy Slick Back

charliegray248_ i krótkie boki i dłuższe włosy na górze dla mężczyzn

Charles Grey

Styl gładkich pleców Mad Men jest taki w zeszłym roku. Teraz chodzi o matową teksturę. Rozpoczęcie od falowanych włosów to świetny początek. Wtedy wszystko, czego potrzebujesz, to wyblakłe boki i produkt do kontroli.

22. Grube kolce + podcięcie

criztofferson_ i fajna, podcięta fryzura średniej długości dla mężczyzn

Criztofferson

Ten fajny fason odsłania grube włosy i jest łatwy w stylizacji. Włosy pozostawia się na wierzchu, trochę pracując nożyczkami, aby uzyskać teksturę. Boki są bardzo krótkie z podcięciem i wyblaknięciem na skroniach.

21. Niechlujne długie włosy

brianhickman1_ i długa niechlujna męska fryzura

Brian Hickman

Ten nieoczekiwany wygląd łączy w sobie dwa uderzenia koloru i stylu. Platynowe zamki są długie i noszone z bardzo niechlujną objętością. To fajny wygląd dla surferów, który sprawdza się wszędzie.

20. Twists + Fade + Hair Design

captain_smash_and fajny wygląd włosów blaknie i naturalne loki

Kapitanie Smash

Znakiem rozpoznawczym wielkiego fryzjera jest kreatywność. Ten krój łączy w sobie wiele doskonale wykonanych detali w jeden odważny look. Włosy pozostają w grubych skrętach w szerokim irokezie. Boki są wyblakłe ze spiczastym bokobrodem i geometryczną linią włosów.

Wreszcie fajny dekolt powtarza się z kanciastymi liniami.

19. Strzyżenie średniej długości + blond pasemka

tombaxter_hair_ i fajna fryzura w stylu quiff dla mężczyzn

Tom Baxter Hair

Długi na górze, krótkie boki i tył nigdy się nie starzeją, ale są aktualizowane. Ta świeża wersja ma kontrastowe smugi i potarganą teksturę. Wysoki-niski zanik sprawia, że ​​boki są schludne i uporządkowane. Jedna z najpopularniejszych fryzur męskich w tym roku.

18. Rozłącz + fale

charliegray248_ i fajna fryzura o kręconej teksturze dla mężczyzn

Charles Grey

Ta fajna męska fryzura łączy w sobie kilka najnowszych trendów. Włosy są ułożone prawie niechlujnie i opadają na czoło. Ten styl rozłączania ma odważną linię między długimi a krótkimi włosami, która rozciąga się prosto do tyłu od linii włosów. Działa to w przypadku falowanych włosów lub dodaje tekstury do produktu.

17. Pomp z Wave + Low Fade

swisshairbyzainal_ i fajna fryzura pompadour dla mężczyzn

Swiss Hair marki Zainal

Pompka to jeden z najlepszych sposobów na wyeksponowanie ultra grubych włosów. Linia włosów jest stylizowana i tworzy wyraźną falę, podczas gdy reszta długich włosów jest zaczesana do środka. Niska blaknięcie skóry dodaje kolejny nowoczesny akcent do tego wyjątkowego stylu.

okład z lodu na karku dla utraty wagi

16. Dzika tekstura + niskie blaknięcie skóry

criztofferson_and skin blakną i dzikie tekstury na górze

Criztofferson

Niektóre z najlepszych wyglądów to ćwiczenie kontrastów. Ten świeży styl właśnie to robi z długimi falującymi włosami u góry i krótkimi, prostymi włosami zwężającymi się do skóry po bokach.

15. Modern Rebel + Greaser

daniele_deangelishair_and krótkie boki i szalona niechlujna fryzura

Daniele De Angelis

Moda zawsze znajduje nowe sposoby na ożywienie starego wyglądu. Ten styl jest wyższą, bardziej niechlujną i matową wersją buntowniczych włosów widocznych u Jamesa Deana, Johna Travolty w Grease, Morrissey i Davidzie Bowie.

14. Gąbczaste loki + zanikanie świątyni

melthebarber_and skręca gąbczaste loki i łysy blaknie

Mel Barber

Wiele męskich fryzur w tym roku ma wyblakłe boki, ale nie wszystkie. W przypadku czegoś innego, ale nadal aktualnego, ten styl ma średniej długości zwroty akcji. Zaokrąglony profil zyskuje dosłownie pewną przewagę dzięki linii włosów i szybkiemu zanikowi na skroniach.

13. Stylowe krótkie fryzury dla mężczyzn

danperri_hair_and fajne krótkie męskie fryzury

I Perri

To zdjęcie pokazuje, że krótkie włosy dla mężczyzn mogą być stylowe. To fryzura z części bocznej bez określonej części. Włosy są zaczesane w jednym kierunku, włosy krótkie po bokach i wyblakłe przy dekolcie.

Ten fajny krój będzie pasował do każdego rodzaju włosów, od cienkich po grube. Jeśli chcesz wyglądać świetnie w mgnieniu oka każdego dnia, może to być styl dla Ciebie. Szybko wysycha i nie potrzebuje nawet produktu.

12. Messy Forward Fringe

mensworldherenkappers_and fajna, podcięta fryzura dla mężczyzn z długimi frędzlami

Fryzjerzy świata mężczyzn

Dłuższy i bardziej chaotyczny to dwa trendy w kroju i stylu, które nabierają w tym roku popularności. Nadal możesz nosić swój ulubiony styl czesania, ale dla czegoś innego noś włosy do przodu z widoczną teksturą. To fajna aktualizacja stylu Leo z lat 90.

11. Wysoka Pomp + Line Up

bolinbarber_ i fajna podcięta fryzura z pompadour dla mężczyzn

Bolin Barber

Ta pompka jest tak wysoka, że ​​prawie irokezem. Kolor gradientu jest prawie lustrzanym odbiciem blaknięcia skóry. Sprawdź drugą stronę tego cięcia dla chorego księżycowy projekt włosów.

10. Naturalne pompowanie z ruchem

deakinandwhite_i ładny, naturalny quiff pompadour

Deakin i White

Kolejną zmianą od zeszłorocznego eleganckiego wyglądu są style o tym samym profilu, ale bez widocznego produktu i tekstury. Ta fajna pompka nabiera kształtu dzięki małym pasmom włosów ułożonych i ułożonych warstwami.

9. Pompka płaska + część chirurgiczna

gregorymaxbarber_and odłączona krótka fryzura z pompadour

Gregory Mcerlane

Ten ultra gładki fason to krój nad kolczastymi wojskowymi płaskimi blatami. Dłuższe frędzle wzdłuż linii włosów są czesane na pionowych plecach, a dłuższe h

8. Frohawk + Surgical Line = fajne fryzury dla mężczyzn

bolinbarber_and cool fro-hawk

Bolin Barber

Kręcone cięcia stają się coraz fajniejsze. Ten modny styl ma szeroki irokez z ciasnymi lokami o wystarczającej długości, aby pokazać tę wspaniałą teksturę. Boki są wygolone po łuku z naciskiem na linię chirurgiczną.

7. Kolczaste długie włosy

swisshairbyzainal_i długie, dziko teksturowane włosy na wierzchu skóry znikają

Swiss Hair marki Zainal

Dłuższe włosy dla facetów to rosnący trend w tym roku. W przypadku czegoś innego, ten styl podnosi włosy, ale z pewną płynną teksturą. Ten pionowy styl pokazuje, jak włosy zwężają się od przodu do tyłu.

6. Długie falowane włosy + niskie blaknięcie

fernthebarber_ i długie faliste tekstury na górze i na krótkich bokach

Fern the Barber

Trend tekstury oznacza, że ​​faliste włosy są na miejscu. Ten krój ma dużą długość, aby wydobyć naturalny skręt włosów i jest stylizowany na maksymalną objętość. Włosy pozostają grube po bokach z niewielkim blaknięciem wokół dekoltu.

5. Podcięcie + fale

juliuscaesar_ i fajna, podcięta fryzura dla mężczyzn

Juliusz Cezar

Długie włosy na górze wyglądają doskonale, układając się w podcięcie. Ta długość uwydatnia fakturę i definiuje fale z produktem.

4. Krótkie, sterczące włosy

sidsottungacademy_ i fajna krótka fryzura dla mężczyzn

Akademia Sidsottung

Chłopaki, nie bójcie się koloru. Te lekko niechlujne kolce są fajne, ale to, co je wyróżnia, to platynowy kolor, który wyróżnia się na tle ciemniejszych włosów na twarzy.

3. Fryzura boczna + blaknięcie

nicholas_the_greek_and fajna, krótka, podcięta fryzura dla mężczyzn

Mikołaja Greka

Stylizacja czesana, w której włosy są uczesane w kierunku przeciwnym do części bocznej, to klasyczny wygląd i aktualny trend. Ta wersja aktualizuje go zgodnie z aktualnymi trendami, dodając teksturę na górze i ogolone boki, które eliminują potrzebę stosowania części. Możesz też dodać część chirurgiczną.

2. Naturalne gładkie plecy

renjtown_and zwężane boki i średniej długości włosy na górze klasyczna fryzura wysuszona do tyłu

Renjie

w twoim cieście do twarzy

Czym różni się ten krój? Cóż, to klasyk ze świeżym akcentem. Krój jest lekko zwężany po bokach, co zapewnia dłuższym włosom gładkie wykończenie. Styl jest bardzo naturalny z odrobiną tekstury.

1. Długie włosy + naturalny ruch

lianos_urban_cutz_and naturalny ruch długie falowane włosy i krótkie grzywki fryzura dla mężczyzn

Dimitris Lianos

Więcej włosów to więcej możliwości stylizacji. Długie włosy są ułożone luźno i niechlujnie, dzięki czemu można je nadal poruszać i bawić się nimi. Nie krępuj się przeczesywać palcami włosów, będzie tylko lepiej.