20 bardzo krótkich fryzur dla mężczyzn

Jest o wiele więcej do bardzo krótkie fryzury dla mężczyzn niż zakładanie brzytwy i golenie głowy. I nie możesz tego zrobić w domu. Uderz w fryzjera, aby wyostrzyć szum za pomocą linii i rozmytego zaniku. Lub, dla jakiejś długości na górze, wybierz krótką czesaną lub teksturowaną roślinę.

Te fajne cięcia sprawdzą się w przypadku każdego rodzaju włosów, niezależnie od tego, czy próbujesz ułożyć grube lub kręcone włosy, przygotowujesz się na lato, czy nie masz czasu lub ochoty na stylizację.



W kolejności od najkrótszej do dłuższej, sprawdź te 20 fajnych krótkich fryzur dla mężczyzn.

1. Ultra Short Buzz

kapsalondeleeuw-short-buzz-high-skin-fade-bald-fresh

Barbershop De Leeuw



Nie będziesz wyglądać tak dobrze, jeśli sama obcinasz włosy! To prawie łyse brzęczenie sprawia, że ​​większość ledwo widocznych włosów jest wąska i rozmyta.

2. Buzz Cut + Line Up

cutsbyjohnny_lineup-buzz



Johnny hilario

Oto kolejny modny krój, który uzyskuje wyraźne wykończenie dzięki kanciastej taśmie z przodu i zwężając się po bokach i z tyłu. Wycieczka do fryzjera jest zawsze tego warta.

3. Dekolt w szpic

Dekolt w szpic carlosbarber



Carlos Rivera

Innym sposobem na podkreślenie tego ogolonego stylu jest stylizacja włosów. Ten świeży styl wygolił w szpic szyję, aby uzyskać subtelny wygląd, który stanowi duże wrażenie.

4. Short Cut + Low Fadedelriothebarber11_short hair men rozmyte blaknięcie-

Chris del rio

Ta niska blaknięcie tnie znacznie poniżej wirka włosów tego dżentelmena, dzięki czemu włosy wyglądają najlepiej, gdy odrosną.

5. Krótkie przycięcie + zanikanie skóry

dannyandcobarbers_Short_super_blunt_crop_skin_fade

Danny & Co. Barbers

Krótsza wersja trendu z teksturowanymi krojami, ta krótka męska fryzura łączy w sobie nowoczesny styl z militarną precyzją. Włosy mają pewną długość na górze, tępo przycięte na linii włosów i rozmytą skórę z tyłu.

6. Grube włosy + ostra blaknięcie

jose_pvlgbarbershop-sharp-fade-longer-on-top

Privilege Barbershop

Ta fajnie ogolona fryzura pokazuje grube włosy, jednocześnie bardzo krótko je przycinając. Rozmyta blaknięcie powoduje przejście od pełnych ciemnych włosów na górze aż do skóry przy dekolcie.

7. Krótkie włosy + niski stożek blaknięcia

gesusthebarber-Short-Hair-Men-Low-Taper-Fade

Gesus the Barber

Aby uzyskać bardziej konserwatywną, krótką stylizację, niski poziom blaknięcia tworzy wyjątkowo czystą linię włosów z typowym szumem.

8. Buzz Cut + Temple Fade

andyauthentic_buzz-cut-line-up-taper

Andy Authentic

Utrzymuj jeszcze więcej włosów dzięki szybkiemu blaknięciu na skroniach i dekolcie.

9. Fale + niskie zanikanie

criztofferson-krótkie-fale-dla-czarnych-facetów

Criztofferson

loki bez ciepła dla średnich włosów

Krótkie fryzury mogą zachować teksturę włosów. Te fale w koncentrycznych kręgach mają ostry styl, wzmocniony niskim zanikaniem i wyrównaniem.

10. Krótkie loki + wysokie blaknięcie

aluppercut_High-Fade-Curls-On-Top

Al Uppercut

Dłuższe na górze, krótkie boki i tył mogą mieć dowolną długość. Ta ultrakrótka wersja zachowuje nieco kręconą teksturę na wierzchu i blaknie na skórze na skroniach. Wiązanie na czole i brodzie pozwala zachować ostrość.

11. Krótki Slick Style + Razor Fade

barbercarlo_Razor_skin_tight_fade

Carlos Abalos

Taylor Swift, wlewając deszcz

Dzięki blaknięciu jak brzytwa dłuższe nacięcia na górze są nadal łatwe do ułożenia. Ten świeży wygląd jest idealny na lato z chłodnym, gładkim wyglądem i blaknięciem rozmytej skóry.

12. Short Crop + Surgical Line

domthebarberian_cool-short-haircuts-for-men-2016

Dom Barbera

Nawet cal długości pozwala na kreatywne cięcia i stylizacje. To ultra krótka wersja modnej, teksturowanej uprawy. Zanikanie na skroniach jest wyznaczane przez zimną, ogoloną linię na łuku.

13. Short Cut + Drop Fade

klipperinstinct-Drop-fade-short-haircut-asian-hair-guys

Keller

To inne spojrzenie na krótkie boki i plecy, dłuższe na górze. Zamiast zanikania po bokach i do tyłu, kropla podąża za linią włosów, utrzymując włosy dłużej na szerokim pasie od przodu do tyłu.

14. Krótki Combover + Razor Part

ricanbarber-Taper-Short-Comb_Over

ramię

Ten krótki fason ma mnóstwo stylu. Przy grubych włosach osiągnięcie tej fajnej fryzury nie zajmuje dużo czasu. Część boczna jest ozdobiona brzytwą dla dodatkowego chłodu.

15. Krótkie przycięcie + teksturowane frędzle

warrentoddhair-Cropped_and_faded_with_a_textured_fringe

Warren Todd

Ta wersja kroju Caesar ma dodatkową długość u góry i teksturowane grzywki.

16. Teksturowane kolce + niskie blaknięcie skóry

eddybuck_dcg_Cool-short-hairstyle-for-men-2016-low-skin-fade-

Dark Cide

Ten krój ma wystarczającą długość, aby dodać trochę teksturowanej objętości, jednocześnie utrzymując włosy bardzo krótkie i łatwe do ułożenia.

17. Kątowe frędzle + zanikanie skóry

dannyandcobarbers_Textured_Skin_Fade

Danny & Co. Barbers

Jeśli chodzi o coś nieco innego, ten świeży styl ścina włosy najkrócej z jednej strony, tak że opadają w ukośną grzywkę.

18. Textured Volume

ryeturton_short-mens-hair-low-fade

Ryan Turton

Dodaj fajny czynnik do skrótu z nieco modną teksturą. Szczególnie w przypadku siwych włosów zapewnia łatwość układania i objętość.

19. Krótkie faliste cięcie

rumbarber_short-haircut-wavy-hair-men

Pokój fryzjerski

Praca z teksturą włosów ułatwia stylizację. Dla facetów z falowanymi lub kręconymi włosami może to oznaczać pozostawienie wystarczającej długości, aby mogła wystąpić jakaś fala.

20. Textured Crop

mozambeak_mens-hair-trendy-2016-texture

Reece Beak

Ten fajny styl to świetny wygląd na lato. Falista faktura wymaga minimalnej stylizacji i świetnie wygląda w upale. Niska blaknięcie utrzymuje wszystko w czystości i obniża temperaturę.